Jaha ja!!

Så har denna vecka gått och det är redan lördag!

Har tillägnat min vecka åt att måla fönster och lister!Hujjedanemej så himla trist det är,men det blir bra,det blir snyggt.
Så kom A på besök med ett berg av kläder till Algot,då menar jag ett berg..Ska ungen hinna ha alla dessa kläder på sej måste vi byta minst 4 ggr om dagen!
Tusen tusen tack A för klädern,jag spar dom utifall att!!För man ska aldrig säga aldrig!!

Vinteroverall eller jacka/byxa det är frågan!?Strolek 92 eller 98?Didriksson eller 8848 eller pop eller vad?Kax??
Skitvinter kommer i vilket fall,vilken overall man nu köper så kommer den!

Idag har vi packat fika och gått till parken för att leka och fika,bäst att passa på när det är sol underbara sol ute!När vi var på väg hem säger jag till Hilma,vad ska vi göra på eftermiddagen då,efter du sovit??
Pajken säger hon!Lekparken..som vi nyss spenderat timmar i!!

Ungen är nyss 2 år fyllda och är så duktig med sina toabesök,helt underbart duktig..när vi är hemma har vi inga blöjor och det är få gånger som det kommer i byxorna!
Går det så här bra,då är ungen torr snart..dagtid alltså!På morgonen när vi vaknat tar hon av sej blöjan,kissar och vill ha tjosor!(trosor)
Ibland när hon har blöja på sej,säger hon..nu kom det kiss!!eller så när hon kissat i blöja så vill hon ta av sej den,antagligen fär att den blöt!!
Tur att det går så bra,men det kan komma bakslag!!

Nu ska jag dyka i säng,imorgon ska vi ha ett litet barnkalas,inte många barn men Hilmis kompisar kommer..så lika bra att vila ut sej!!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0