Morrigt värre!!

Ibland,inte ofta men ibland..Då och då,så blir jag tom,som en badboll som det blir punka på och luften sakta men säkert tar slut och man blir tom och...platt!!
Igår var det en sån dag,då jag kände mej tom och platt!Fy farao för sånna dagar,jag vill bara ligga i sängen och räkna skarvarna i taket!Man vill bara gråta poolvis med tårar,men man vet liksom varför..
Man vill bara att dagenn ska ta slut och man får gå och sova,hoppas på en ny bättre dag,och idag är det ny dag och den är bättre!

Började med att mannen i huset var ledig på fm,passade ju toppen för Esther och Algot skulle till Bvc för koll och 3 månaders spruta,jag skulle på efterbesiktning efter graviditeten!
Så vi skjutsade Hilmis till dagis och sen vidare mot Storvik..
Där gick det så bra så,mina bäbisar bara växer och växer..Algot är nu en lång kille 64 cm och vägde in sej på 6580 gram,Esther den lilla fisen är ganska lång hon oxå,men kan dom bli nått annat med så långa och resliga föräldrar!!!iallafall så var hon 62 cm och en matchvikt på 6120 gram!

Nu,lite annat och grejja med!!Det vanliga..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0