Sushi!!

med hemleverans till dörren,med trevligt skrattsällskap gör dagen till en toppenfredag!Dessutom sken ju solen,och vi med den!!

När pappa Jonas kom hem for jag och Hilma till Sandviken för att göra lite inköp av vantar och sånt som man behöver då hösten gör sej påmind!Men vi hittade inget som vi ville ha,men kom dock hem med en rumslampa och några fotoramar!!

Imorgon är jag ensam med pussungarna mina då mannen ska gå en sån trist och jobbig kurs..Kurs ni vet en sån som man måste sitta still på i åtta timmar lyssna på EN gubbe som kacklar i ett par timmar!..Äta några goda mackor(varannan halvtimme då det är bensträckare på g) och surra med jobbar kompisarna sina,hinna få in en långlunch på någon flott restaurang.(hoppas ni nu fattar att detta är mest ironi)En sån lunch där man äter sej mätt och måste ta en kaffe på maten,varmt och hett kaffe..Nä fy tusan vilken skitlördag!!Vad jobbigt vill jag mena,det är ju på en lördag!!!
Känns som det kvittat,lördag som onsdag,Algot vaknat i vilket fall och vill mumsa mat runt tre,sen fem och halv sju!!Nu är det inte alltid,men jag tror han struntar i om det lördag tisdag eller fredag!!Så mannen,kursa på du och njut,hoppas hemmorojerna klämmer för jäkla illa när ni sitter still så länge!!!

Nu ska jag bädda ner mej och sova,en liten stund!!









Kommentarer
Ärrkkaaann

Gulligfjuna dina :) såå rolig hon är Hilmis, hihihi

Kul att surra lite skit, fast det blev en kortis.

Tar med lillfarbrorn till Hilmis nästa gång, kraaaam

2011-09-27 @ 05:27:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0