Sista April och sista mammalediga dagen!!

Imorgon börjar jag jobba!!
Så är det!!

Sonen var hit och klippte sej,ska ju till Sala och åka raggarbil!!
När han stack så packade vi ihop och for för att grilla och fira sista hos familjen Hillberg/Sundberg..
Trevligt,roligt,mysig,och så götta!!

När vi for hem så började dom skjuta raketer vid logen så vi svängde förbi och kolla!!
Alla barnen gillade vad dom såg,var väl färgglatt kan jag tänka.
Nu sover alla barn och min man,jag har hängt tvätt och ska nu dyka i säng!!
Allvaret börjar ju,nästa gång man blir ledig så här länge är vid pension..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0