Fika,färg,klipp och kalas!!

Vilken bra dag..först en gofika i Lummerbacken.Mina barn älskar att leka i Lummerbacken,jo även så den stora dvs mannen..
Han säger att allt är så mysig och fint där,kan inte mer än hålla med..

Sen skulle jag klippa och färga mitt hår..Äntligen,och som alla andra gånger blev resultatet gudomligt bra..

Kalas hon Lovis som fyller 3 år,massor av fika..Jag som inte ens gillar fikabröd och tårta åt väl mest..
Så imorgon börja operation sockersug..För nu för det vara nog..

Semester slut,kan ni fatta..Katastrof,fy då..
Men bara bita i det otroligt sura äpplet och köra på..
Hej vad det går..

Nu måste jag sova..

Hejpa..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0