Nu jädrans

Idag gjorde Jonas det sista på det fina insynsskyddet som jag ska måla..
Så fort vädret tillåter..

Förmiddagen kom bästa Sofia med familjen och vi fikade,men mina satans ungar vill fly ut på vägen hela tiden..så Inge sitta på rövenfika här inte..Så när dom åkte fick jag nog..
Skulle vilja slita mitt hår,rulla i nässlor,sparka med blodig i gruset,bara dom stanna på gården.
Men icke sa Nicke och ungarna drog,ut på vägen,en slank han hit,en slank han dit och en slank han ner i diket..
Så när Jonas nästan var klar var jag ilsk,tog tag i ett bra,väldigt fiffigt projekt,ett projekt som går till världshistorien..
Nöjd,sjukt nöjd..Tills imorgon em då dom kommit på en genväg ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0