Snart..

är det dax för jobb,och nu börjar liksom "livet"..
Det är nu snart vi ska få ihop barn,jobb,mat och resten av allt som ska gå ihop..Dagisscheman som ska skrivas,barn som ska iväg,matkassar som ska handlas,tvätt som ska fixas..men det har ju gått för dom flesta,så det ska ju nog gå för oss också..
 
Ska bli skönt på ett vis att börja jobba,lite ordning på rutinerna liksom..
Nu är det sena kvällar,kaffe i litervis,glass och annat skit som hamnar i magen på nått underligtvis..Inte ett enda löpsteg har det blivit på semestern,och det betyder väla att kondisen är nere på noll,att det blir så där jobbigt att komma igång..
Måste nästan få reklamera vädret på den här semestern,för det har varit uselt..
men vi har hunnit med en hel del,trots vädret..Så Hilma är väl nöjd..men nästa år då ska då inte jag gå hemma iallafall,då ska det hyras stuga och vi ska åka bort på semester..så är det,så blir det..
 
har en massa sker som jah skulle ta tag i men orkar liksom inte,är helt för pustad för tillfälle.Vrför vet jag ine,men när ungarna somnat så orkar jag liksom inte ta tag i det som är på todolistan..Men det är väl lagligt att vara förpustad ibland,hoppas jag.
.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0