Fint väder..

Jo jag tackar för solen idag,vilket toppen väder..
Hilma och jag tog en fika ute på trappen när tvillingarna sov så skönt i vagnen..




Jag hoppas ni som läser min blogg förstor att det som skrivs är en bråkdel av vad som händer i vårt liv!!

Sen hatar jag verkligen Blogg.ses app,den som funkade så bra förr..Nu är det fasiken bara skit med den!!

Men så var det iaf fredag och helg!!Jonas och Hilma ska på Hockey i morgon kolla på brynäs,Jol ska brumma till skogs på fyrhjulingen och kolla på rally..

Jag och tvillingarna ska bege oss till Valbo för att köpa present till bebisen som äntligen efter 17 dagar kom till världen!
En liten prins blev det!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0