Måndag

helgerna går ju för tok för fort..
Lördagen var Hilma och Jonas på hockey och heja fram Brynäs..



Söndagen var det finväder ute och vi gjorde snögubbar och fika ute,var på promenad och var förbi barnens farfar för att säga hej!!

Gympa för lillfian på eftermidagen,lika uppskattat som vanligt..

Idag har var det Öppna förskolan som skulle besökas och det är ju trevligt att komma bort att leka,att leksaker hos någon annan kan vara mycket roligare än leksakerna hemma..Även leksakerna är dom samma..

En sängavel rikare idag,nu ska den monteras ihop och sängborden ska plats,jädrans så fint det kommer att bli..Även fast jag skulle vilja ha rustat innan,men kör i vind vi kör på utan rust..

ska börja uppfinna lite saker nu tänkte jag!!
Prio ett är en snarkskakningsmokagronk som man kan styra från nått annat rum om den som snarkar befinner sej i sängen,typ!!
Jonas snarkar så inåt he%?=¤# och jag måste resa mej 1000 talas gånger när jag sitter och tittar på tv för att gå in i sovrummet för att ruska på han!!
Så tröttsamt,så irriterande..

Vi har även besökt Bvc..mina sötnötter bara växer och växer..

Algot vägde 9215 g och är 73,9 cm lång

Esther vägde 8320 g och är 70,5 cm lång

visade Babblarna för barnaskaran en morgon när vi mumsat frulle och det var verkligen intressant..
Det tittades med stora ögon..


Nu ska jag sova..
Imorgon ska jag ringa dagis,berätta att Hilmis är ledig för hon är med farmor och ska baka bullar..
Jag ska gå på långtur och sen ska det inköpas ett STORT bord..

Kram på er..
Jag hoppas att ni som läser min blogg förstår att det som skrivs här är en liten liten bråkdel av vårt liv!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0