Promenad!! Underbar start på dagen!! Mella...

img_9029 (MMS)

Promenad!! Underbar start på dagen!! Mellanlandning för matintag!! Rask takt hemåt med dusch och hämtning på dagis!! Draken som jag burit runt på har lämnat min kropp för denna gång!! Lyckades hålla alla levande,ingen blev lemlästad,ibland skulle jag vilja slita kroppsdelarna av folk slå dom blodig med sina egna lemmar! Skulle lätt kunna sparka Gerda 97 på benet sen springa därifrån asgarvandes!! Lätt att jag skulle må om den sura kassören på Ica. Maxi halka och slog huvudet i bitar!! Sån hemsk människa blir jag!!Pms kanske??Lättare får av?!eller inte då kanske!! Nu kan jag meddela att familjen mår bra,dom lever!! Den ende som fick sej en åtutning av sen fula fan till kassör på Maxi som fråga om jag stulit ett halvanvänt paket vårservettet!! Men då ni tog det hus i helvetet!! Han är glad att han lever,han är även glad att han slapp få en skötväska i sej eller på sej!! Gonatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0