Busungar..


badbuse!!

en till badbuse..

Tog Hilmas doktorsgrej..Skojsigt..


Titta Esther,tog Hilmas grej!!

Får jag den!!!

Nej nej nej,den är min,den tog jag!!

Får jag låna!!

Men får jag den!!

Okej!!Här!!!

nä,förresten,den är min!!!

Dom är så busiga mina ungar,jag älskar dom långt in i benmärgen..Lika mycket älskar jag min man och mitt liv..

Det är fullt av så mycket roligt och mycket härligt så berikat av allt det goda,viss vissa dar vill man bara ligga kvar i sängen,men små händer på min kind,små leenden,massor av skratt gör att man vill inget annat än kliva upp och få en dag med dom bästa som finns!





Hilmis är helt utan blöja nuörtiden,utom idag då..
Då skulle hon ha discotrosor..(har ju disco,hiphop,punk,rockblöjor från Libero)Men Hilma vi har inga discotrosor..Då blir det blöja:sa Hilma och satte på sej en blöja!!Tokfian..

Likaså klär hon på sej själv,jo det tar en stund länre,men det går bra..Lärt henne att när lappen på byxan är mot golvet,då blir det rätt..Blir oftast rätt också..
Idag skulle hon hjälpa mej att klä Algot,bara det att han brallor hade en lapp fram och en bak!!Så hon vred och vred och vred på byxorna,lappen vart iallafall uppåt..



Algot har kört fast,under gåstolen..

Två små som kryper och ställer sej mot allt,är ju ett jobb bara det att se till..Men dom hänger mej i hasorna för det mesta så jag vet vart jag har dom!!




Tänkte ju som sagt dra till Hoforsbacken för pulkaåkning men tack,vad kallt det var..Men vi hade ju lova Hilmis att grilla korv så dagen efter begav vi oss ut för korvgrilling..Och bobåkning..

Hilmas korv ville då inte jag äta den blev otroligt svart..men det spelar ju inte henne någon roll för hon äter ju bara kall korv!!

Dom här sovpåsarna var också med..Algot sov bort det hela,medans Esther vaknade när vi nästan var på väg hem..Dom älskar att sova ute i vagnen,Algot gillar det mest,han sover inte bra inne..Det är så skönt att dom sover så bra i vagen ute,där sover dom för det mesta..

Jonas trodde han kunde får ner sin röv i Algots pulka,men snälla!!men Hilma hon skratta som en tok när Jonas sladda omkull!!

Nu sova!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0