Guess who´s back!!

Japp,ingen rast ingen ro!! Nu var det slut på latande och bloggande är tillbaka!!Gillar ni det? Bäbisarna har blivit 7 månader och växer så det sprakar,tar sej fram för egen maskin och fort går det!Algot reser sej mot allt och tror att han verkligen kan stå själv!! Esther pratar för två..mamamamama,papapapapapa,dadadadada,tatatatat!!! Hilma är på dagis utan blöja och det går galant!Gör både ettan å tvåan på toaletten..Frågade Hilma om hon ville gå på dans eller gymnastik!!Dans,gymnastik,dans,gymnastik men nu har hon bestämt gymnstik,för hon vill göra kullerbyttor och gå balansgång..Hon gör ju kullerbyttor överallt,hela tiden!!dansa gör jag hemma ssa hon och hämta danskjolen!! Så gymnastik kommer nog passa henne som handen i handsken! Frågade även om hon ville forstätta på simningen,nää sa hon å skratta..det kan jag förstå för då skulle ledarna få kallsupar så som hon badar!! Jag är hemma 1 ½ månad till sen är det jobb som står på schemat,med en klump i halsen och gråten i ögonen ska jag lämna mina älskade gobäbisar för att återgå till jobbet!! det är inte sant.. Joel har köpt en ajfån och ät stolt som en tupp,får se hur länge den håller.. Jonas,ständigt trött och stressad.. Hilma säger alltid när Jonas telefon ringer..Lasse! Lasse,Lasse är Jonas chef!! Få se,vad mer har hänt i livet! Tjejmilen ska springas,hotell ska bokas.. Lilla Elma har kommit.. Tvillingarna har varit från mamma och följt med Faster Johanna och Malin till Valbo en heldag och jag besiktiga bilen..Blankt papper!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0