Så var det Lördagkväll och dans i folkets park!!

Imorse blev jag erbjuden en dag för mej själv och jag funderade ett tag vart jag skulle tillbringa den dagen!!

Thailand,turkiet eller varför inte i shoppingens tecken!!


Så vid tio tiden stack jag för att hämta mitt sällskap och drog till Lundins säljlager,men herrejösses så mycket snyggt det fanns där.!!
Hade kunnat gjort mej urfattig..

Bromsade sen in i Valbo och Ikea..Hittade äntligen min tavelbelysing,som nu ligger och väntar på att få komma upp..
Men det blir nog att jag sätter upp den,annars ligger den nog ihoplindad i källaren och kommer aldrig upp!!
Bra kvinna reder sej själv..

Hittade jeans åt Hilmis på rea och lite tröjor till Esther och Algot..

Nu på kvällen så la vi dom små och jag och Hilma poppade popcorn och Jonas smaska godis..Sen kom Joel en sväng,han var chaffis i kväll och hade en så rysligt snygg Audi och åkte i..
Den skulle jag vilja ha,man kanske inte ska byta Volvo man kanske ska byta till Audi!!

Den joel hade nu och skjutsa rumpan i kostade 300.000..trehundratusen..Vilka jädrans pengar..!!Hjälp!!

Imorgon är det gympa för lillfian och hon vill som vanligt att brollan och Esther är med så vi kantar väl med..
Fridis kommer för att få bilen lagad,dock inte av mej!!

Hejsan på er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0