SkitMåndag..

Vissa dagar vill man bara vara bortom dessa väggar..
Algot gnäller och har väl förmodligen ont i munnen,framtänder kom nu!!
Han är så mammig åker efter mej i gåstolen och halvgråter..klappar händerna och säger mammamammmma men han säger även pappppapapppappa!!Så det betyder ju inger förutom att det är tvåstavigt joller..
Vi sitter ju ofta och sjunger så han har börjat klappa händerna,så gulligt!
Esther hon gungar med i takt så fort man börjar sjunga..
Köp en sångpåse om ni har barn,så uppskattat..


Esther hon bara är oftast,utom idag..Då skulle hon inte sova,inte inne och inte i vagnen..
Hon skulle inte göra någonting som vi skulle..

Hilma hon bara är sånna dagar,hon hjälper mej med allt,hon kommer med nappen,lyfter Esther över tröskeln eftersom hon inte kommer över den i gåstolen..Hon hjälper till med det mesta..

Efter maten och massa blöjbyten klädde vi på oss och gick ut,Algot somnade i vagnen som vanligt..
Hon var trött men pinade sej vaken tills vi kom in,då skulle hon sova..
 En riktig innetjej hon,vet inte vart hon har fått det i från!
Algot sover så skönt och så länge i vagnen!!

Imorse hade vi stopp i handfatet och tänkte jag skulle fixa till det,men så råkade jag "glömma" bort det så Jonas tog tag i det..
Fy fasiken så jädrans äckligt..Vilken tur att jag "glömde"..



Nu blir det sängen och hoppas jag kan sova efter en massa kaffe nu på kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0