Söndag..

så var det söndag igen då och varför går helgerna så fort..?
Jädrans trök också..

Idag var det så fint väder så man vill ju bara ut!!
Så vi hjälptes åt att plocka ihop och dammsuga,sen bar det ut..
Frida kom och var med och gick en sväng,tvillingarna åkte pulka och Hilmis bob..
Jonas var med han också så klart..
Han skulle fixa Fridas bil,en spolarväskeburk som droppar..
Vi gick in och fikade och sen var Hilma på gympa..resten av kvällen bestod av gympa,med pompomsen!!

 En av dörrarna har fått sej en grundning och då var det bara resten av dörrarna kvar då!! Men så fint det kommer och bli,så skönt att slippa dessa bruna fula dörrar..
Vi tänkte ett tag byta dörrar men efter närmare eftertanke så får vi nog göra det om nått år..
Så som dom små kör i dessa gåstolar kommer dörrarna att se katastrofala..
Stackars plågade dörrar och dörrfoder!
Vi målar dom som är och byter sen..
Så blir det!!

Varje gång jag tvättat och hänger så är det alltid något som tvillingarna växt ur och man lägger undan dom,man ser hur den högen växer och växer och det är ju så sorgligt.
Riktigt sorgligt,ledsamt..
Man blir så påmind hur fort det verkligen går hur mycket dom växer och jag önskar man kunde stanna tiden.. Såg en liten liten bäbis i Valbo igår och kan inte för mitt liv komma ihåg att mina varit så små,en bäbis att snussa på,vad mysigt..
Men tro inte nu att vi ska skaffa fler,för det ska vi INTE.
Men skulle nog kunna,men ska inte,för nu får det verkligen vara nog..

Tycker det är så skoj med lite annorlunda kläder och lite märkeskläder till barn,när Hilma var lite köpte jag mycket sånt..
Me&I,pop,Molo,Kik Kid,Nova Star dessa kläder har nu Esther och Jonas tycker så synd om Algot som får gå i Hm,Lindex och Kappahl.
Men jag tycker dom har toppensnygga kläder..
Köpte kornblåa chinos å Algot,skitfina..
Men har väl lovat Jonas nu att Algot ska nog få en vårjacka från Polarn & Pyret..
Om inte Hm har något snyggare då!!

Om man skulle gå till säng i skaplig tid för en gångs skull!! .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0