Bra start på semestern!!

Första semesterdagen har rullat på i ett rasade tempo,till all fördel..
 
Hade bestämt med Sofia och Emil att högbo skulle få ett sej ett besök av oss..Vi for på förmidaggen och vädret var på topp..
 
Högbo¨är ju så fint och barnen gillar verkligen att vara där,gungor,lilla Anna,prickiga hunden,djur,fika,minigolf,björk&berries,gungbräda,bad,glass,rutchkanor,ett gammalt lok..Kan jag säga det bättre..
 
 
Esther ska vi hämta nya krämer till,starkare salvor,men nu tror jag att jag ska göra mej ett besök på hälsokost eller någotliknade,för hur mycket vi än smörjer och smörjer blir det inte alls bättre.Måte ju kunna prova nåot annat,åtminstonde prova oss fram,för det borde ju kunna bli bättre och hälokost har mycket bra grejer..
Går ju i skov det där,och nu är det då värre än det någonsin varit..
 
Nu sover barnen,mannen återkommer i morgon och jag har balsam för själen..Sitter på altan och tänt ljus,njuter av mitt goa liv,
 
 
Imorgon blir det ett besök hos Camilla och Micke,Lovisa ska visa oss sina bäbisar och jag är så spänd,det ska bli så roligt och jag hoppas att jag inte behöver gråta..
Pluttiga,snuttiga underbara så tvillingbäbisar,hur härligt och mysigt som helst..
 
Har jobbat 16 timmar nu ett par dagar så nu gott folk har jag semester,härliga underbara semester..
Vi har funderat och grubblat över vad vi ska hitta på,så vi kom fram till att vi ska åka till Furuvik,Leksand,Öregrund och ett besök neröver kanske ska planeras in..
Sen vill brollan att vi skulle sticka till Orsa så det måste vi kolla över med stuga och så..
 
Bye,bye
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0