Funkar ju..

Men vad tusan,nu funkar ju bloggappen.. Hoppas jag.. Idag var en sån dag som man hoppas att dagen går riktigt fort.. Stress och skynda skynda från morgon till kväll.. Vi blir stressad och barnen känner det direkt.. Valbo,Jonas skulle köpa telefon och jag kille kolla lite rea och så klart,nya höstkläderna som kommit in.. Köpte lite til barnen igen så klart..skulle lätt kunna förköpa mej på barnkläder.. Hem,mat sen vidare på kalas .. Robin fyllde tre år.. Hem,mat och kalas igen.. Men tre sura,trötta ock kalaslessna ungar ville inte på kalas så ju backade. Hoppas Hans får en toppendag.. Igår var vi till Lovisa och hennes söta gulliga underbart söta syskon.. Grät inte,men inombords skar det.. Mina söta ungar hade varit så små,men tiden går fort och varje dag har något nytt att erbjuda. Vi är lyckligt lottad att vi fick blir föräldrar till tvillingar.. Hos Camilla och Micke finner man lugn,man får sinnesfrid..Vilken härlig familj.. Där blir man glad.. Fick snussa på tvillingarna,så små..Luktade gudomligt,bebis luktar så gott.. Ny ska vi sova,eller jag..För idag är jag petad,Jonas har funnit någon ny.. Hem från kalaset ville Hilma åka raggarbil..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0