Måndag,Onsdag,Fredag..

Helt dagvild,vet tusan inte vilken dag det är idag..
Skulle göra tårta åt Joel till torsdag,den tänkte jag göra idag..I tron av att det var onsdag..
 
Hilma hon har mest gått i väntans tider i dag,Linnea och Faster skulle komma från Norge..Hilma vänta och vänta.Jag sa att efter maten kommer Linnea..Klockan ett förklarade vi gång på gång..
När klockan var strax efter tio,skulle hon äta..
Men gissa om vi hade en glad tjej här när Fasters bil kom rullandes..
Faster Johanna och Linnea hade så fina kläder till barnen med sej,tusen tusen tack.
Självklart så vill Hilma sova över med Faster och det fick hon,lyckan var TOTAL..Hilma älskar övernattningar..
 
Själv så lagade jag mat när dom for,tvilingarna åt med god aptit..sen hade vi lite bad på det..Sen somnade dom som slagna hjältar..
Pappan i huset har "lekt" på em,sånt som "män" pysslar med..och Algot..leker med lastmaskin,och lastbil..Så frågan är,hur tänker han göra när han ska hem.Han har traktor och grusbilen hemma.Kan bli intressant..
 Han har scaktat av på baksidan,kört bort jord,fylling och stenar..Det var ju inte mer än rätt,för vid ett tillfälle kom det nerdimpandes ett lass med fylling och matjord..men vad tusan ska vi ha det till??Jonas skulle göra en slänt och ta bort en kryptall..Men nu till saken så var det redan en slänt under den kryptallen.Så  nu har dom högarna legat där och "stirrat"på Jonas.Hoppas han får lugn i själen nu då,när högarna är borta..
Hjälp Emil att göra en parkering,så nu har han snart lekt av sej..
 
Var till Hofors och HappyHomes och beställde golv till toan..men jisses,fanns ju inte bara ett,men det gick ganska fort ändå.Vi är ju ganska överens när vi ska göra nått,så nu tog det ungefär tre dagar innan det kom.
Köpte även färg till dörrarna,nu ska dom andra få ser en "makeover"
Träffade Camilla på Hofors och som vanligt smälte jag när jag fick se dom små söta tvillingtjejerna.hade kunna smugit ner dom i väskan,smugglat hem dom och bara myst med dom.Det är ju något speciellt med två.Så på fredag får jag se dom igen..Längtar..
 
Nu ska jag koka mej lite kaffe och njuta av tystnade..Innan mannen återkommer och ska berätta allt om grävning,grus och jord..Hmmm så intressant..ÄLSKAR att vara ensam..
 
 
 
 
 
 
.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0