Skitblogg.se

Blogg.se suger verkligen nu..
Ska man kanske byta blogg,eller kommer något att hända med den här skitsidan?
 
Ger det någon dag till,sen skiter jag i den här sidan..
 
Jobbat 16 timmar igår,upp imorse stack till jobbet,men vilken känsla när jag kom hem till mina efterlängtade ungar..Så man kan sakna..
 
For på kalas idag till max som fyllde 4 år..Max,skrev jag det??Menade Batman så klart,Max vad fick jag det i från??
 
Jobbar 16 timmar imorgon och 16 timmar på tisdag,sen gott folk är det SEMESTER..
Vét att jag som varit hemma i 1 år,nyss börjat jobba igen..men längtar till semester ändå..
 
När pappa Jonas gjorde valbo en dag var jag och hilma på utflykt till stora stenen i skogen,Hilma älskar skogen.
Vi kollade på svampar,myror,skalbaggar och annat kryp..Målade med pinnar som hon doppade i vatten och målde på torr sten..
En spännade dag som avslutades med korv och mos på macken..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0