Solen

Idag har den äntligen tittat fram mellan skurarna,härliga sol.. Var ju toppenväder på kvällen så vi tog barnen i vagnar och gick på en tur.. Så skönt.. Tidigare idag tänkte jag(tog lite vatten över huvudet)att om Hilma cyklar,tvillingarna åker vagn så kan jag springa lite.. Men ack,Hilma hade inte bråttom,körde fast,när jag spring tio meter framåt,fick jag springa fem tillbaka,hjälpa Hilma och sen en bit framåt igen.. Huga,vad det drog ut på tiden.. Klippt gräset,busat med ungarna,fixat med tvätt.. Kan informera att helvetesveckan inte är min mens/PMS vecka.. Helvetesveckan är full av irritation och sura miner.. Nu har mannen kommit hem,och nu ska vi sörpla kaffe och prata semester..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0