Jobbar

Så var det eftermiddagar på jobbet,men sitter med ganska gott samvete då jag vet att det spöregnar ute..
Men hann trots allt massor ute idag,blev till och med fotad på förmiddagen av mannen min..
Jag klippte gräset och så står hann där med kameran i högsta hugg,och ropar once in a lifetime..!! Va fan...

Effektiv igår,effektiv idag..Har så mycket som ska göras..
Igår när jag kom från jobbet handlade jag,hängde tvätt,bjussa Jakob och Emelie på fika,laga mat,badade barn och sen så städade jag bilen.. Välbehövligt..

Idag började jag rensa häcken ut mot vägen,klippte lite gräs,laga mat,bjussa Helena och ungarna på fika,stack till jobbet men innan det så handlade jag lite..
Tänkte göra pajer till Joels student,så det är väl dax att sätta fart..

Men bara hålla ut,snart är allt över och vi kan njuta av sommaren och varann..

Vissa saker kan få mej att koka,så där så man går runt och grubblar och bara blir irriterad..
Så försvinn kassa tanke..

Mannen la ut jord igår vid sandlådan så nu ska vi så gräs,det blir så bra.Han är så duktig,mannen min..
Han är den bästa..

Nu ska det jobbas..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0