Måttligt less

Så trött på blogg.se för jag kan varken komma ut på appen eller mmsa..
Nu,tyvärr gör jag ofta det och nu när det inte funkar,så står det helt still på bloggen..
Trist värre,men hoppas verkligen dom kommer igång med det nya snart så det fungerar igen..
 
Midsommaren kom och gick och vi hade mysigt jag och min lila familj(Hilma,Algot,Jonas,Esther)Midsommar mat dvs sill färsk potais och gräddfil..åt jag dom andra åt det man brukar äta när man inte äter sill..Köttbullar,korv,ägg,potatis..Vi var till gammelgården och dansa och fika..
For hem,bus och bolllek i trädgården,mumsa jordgubbar och grädde..alla utom Esther som kräktes,jag tvättade,hon kräktes och jag tvättade..Men humöret var ständigt på topp på den glada ungen..
 
Nu är semestern nära,otroligt nära..
 
Joel min skatt,jobbar och jobbar,,Så stolt och glad att han fått jobb och han är så duktig,min Joel rattar 24 meters..Herregud..
 
Hilma och jag var till Valbo,köpte presenter och kläder på rean..Skor,masssor av skor..skor är det bästa..
 
Nu ska jag sova,fm helg väntar..Jobbar jämt,skär i mammahjärtat när man åker hemifrån,man skulle få välja själv hur länge man ville vara hemma..
Algot firar brorsan sin som tagit studenten..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0