Midsommar

Midsommar
Är det imorgon,trevligt..
Sämre att det vänder och blir mörkare igen,gillas inte.Får passa på att njuta..
Midsommar ja,då dom flesta umgås med nära och kära,äter god mat och grillar..
Men inte i vår familj,vi ses inte på midsommar och grillar.Vi ses kanske 8,max 10 gånger om året..när någon fyller..Där ingår inte midsommar.
Men jag gråter inte mej svullen för det utan packar i ungarna och sticker till bygdegården eller Hosjö för lite dans och bus..
Jordgubbar och grädde och grillar till kvällen..
Jag och min lilla familj,mina nära och kära..
Hilma och jag ska ut och plocka lite blommor på morgonkvisten för att midsommarpryda trappen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0