Sjuk

Soffmyser med en sjuk Algot..
Hostar och snorar,är väl säkert tänder..
Så här dagen före 1 årsdagen..

Så för ett år sedan så var Jonas på bröllop och jag stannade hemma pga fetma..
Inga absolut inga kläder passade,absolut inga skor heller..
Gråtandes skickade jag iväg han till Micke och Annelies fina dag..
Ovetandes att in några timmar skulle det hela sätta fart..
Jag och Hilma hade en mysdag och en myskväll..
Ringde till Jonas och sa att någon öl kunde han nog ta för jag kände ingenting..
Men som tur var,hoppade han dom ölen..
För klockan fem på morgon vakande jag att det gjorde så ont,gick på toa och slemproppen gått.Nu menar jag inte Jonas,för han låg kvar i sängen..
Men Hilma vaknade så jag kura och mös med henne..
Sen bestämde jag mej för att ringa mamma och förlossningen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0