Skit oxå

Skrev ett lååångt inlägg och vad händer??
Jo när jag ska trycka iväg det går det inte och sen försvinner det ut i tomma intet..
Morr så matt jag blev..så nu har jag hatat och ratat bloggen ett dygn..skit på den..

Iallafall så har mina allra finaste fyllt ett år,inga bäbisar mer..
Sorg och hjärtskärande..Men samtidigt så himla skoj med att nytt som händer var eviga dag..
Algot som gått efter väggar och möbler gjorde entré på golvet mitt på självaste födelsedagen..
Vi klappa och hurra och Algot var så stolt..

Ett årsdagen började med paket på sängen..Lyckliga barn..
Hilma hjälpte så gärna till med paketöppningen,vilket tvillingarna var nöjda med..
Bara dom fick snören och papper och tugga på..
Algot fick en röd fin traktor hon han vart så glad och nöjd över..
Esther fick en egen,fin docka som hon inte alls ville ha..tittade på den,släppte den och gick efter Hilmas trasiga,lortiga docka..kramade den och sa mmmmm..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0