Studenten..

Inte många dagar kvar nu,sen så har han gjort skolåren..
Min älskade lilla unge..

Regna imorse,blir så trött på detta skitväder..
Skulle kunna ta mina besparingar,boka resa och bara sticka till solen..
Måttligt less nu,snälla Gud min mulliga kropp vill ha sol..
Men tyvärr så jobbar jag och blir väl inte skitpoppis om jag skulle ta ledigt.

Men jag tror och hoppas att sommaren är på väg,och får gärna dyka upp till semestern.. Tack..

Möte innan jobbet,blablabla bla bla bla...har inte riktigt med ro att sitta och kolla staplar och diagram,det liksom kliar i benen och varmt var det..

Över till något helt annat,har fått en gåneriviktkompis,så nu ska vi knuffa varann i rätt riktning..
Nu ska det sparkas i varandras rövar,inget sola vassen i år..

Nu jobba,hej vad det skrattas på mitt jobb..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0