Kollade på kort i måndagskväll och skratta...

Kollade på kort i måndagskväll och skratta och grät omvarannat..Skratta åt alla resor,utlandsresor och annat tok.. Grät att Joel blivit så stor.. Man har liksom inte hunnit med,skulle vilja dra tillbaka tiden,hålla kvar där bara för ett tag,någon timme,någon dag.. Likaså att tvillingarna fyller ett år,det knyter sebu magen och jag skulle bara vilja gråt och skrika.. Dra tiden tillbaka och hålla fast,hårt.. Fy,det är Inge roligt när ens barn växer upp.. Helgen spenderades med Joel på "berget"där Joel åkte folkrace.Han är så duktig,jag är så stolt . Söndagen började med fika på sängen,barnen uppskattade det mycket mesans jag säger njja.. Men helt klart värt att få lite smulor i sängen,för det är ju så mysigt.. Tänkte först inte åka till "Berget"på söndagen,men Hilma ville leka med kusin Lovis.. Så vi packade ihop och for.. Algot älskade att vara bland bilar och lastare,Hilma likså..Esther gillade inte sällskapet eller omgivningen.. Idag jobbar Jonas,kör gasol på Hälsingland och farmor ställer upp några timmar.. Eftersom jag oftast eller alltid gör mat på förmiddagarna till kvällen,så slipper Jonas göra det med tre trötta barn.. Så idag hann jag även göra kalops ,hänga tvätt,vika tvätt,rasta hund,gå till dagis,mata två goungar,och mej själv.. Så nu sitter jag här ,och längtar hem till mina..❤❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0