vart ska jag börja..

Hoppar över det och kör bara om helgen..
Hilma kändes vvarm på fredagkväll och sen när hon skull sova,var hon verkligen en het tjej..
Vi som skulle åka och bada,men är man sjuk så är man.men vi fick en bra lördag ändå,för vi bakade Lussebullar och sen kom mormor,Frida och Lovis på besök..
Hilma lekte lite,vila lite,busa lite,vila lite..
Så det var den bra lördag,när dom skulle åka krama Lovis mej och sa att hon älksar mej..Hur gulligt är inte det,sen sa hon att Hilma var hennes bästa vän..
 
Idag skulle vi gjort Sportys i Falun med Brorsan och hans familj,men eftersom Hilma haft feber så får vi göra det en annan dag..trökhelg men ändå myshelg..
 
Kollade så mycket bättre igår,fy fan vad jag skäms.Vill så gärna gömma mej bakom soffan,men är för nyfiken för det..
 
Mäns hjärna är den bak och fram?
Jag vill gärna att alla kläder hänger åt ett håll i garderoben;Har visat mannen X antal ggr hur dom ska hänga,sen när han hänger in dom hänger dom iallafall åt fel håll..Hur är det möjligt?
Lika så när han viker trosor,kalsonger,byxor och tröjor.Helt fel håll..
Bestiken hamnar upp och ner i diskmaskinen.
 
Alltså måste ju höger hjärnhalva vara på väster sida och tvärs om?!?
 
 
 
 
 


Kommentarer
Camilla Norlander

Men fina du! Låter som en underbar helg! .<3 försöker få tag på dig varje dag, förstår att du har fullt upp? Du kan väl ge mig 5 min bara? <3 kram <3 hälsa dina fina! Stor kram Camilla

2012-11-25 @ 17:02:22
Camilla Norlander

Men fina du! Låter som en underbar helg! .<3 försöker få tag på dig varje dag, förstår att du har fullt upp? Du kan väl ge mig 5 min bara? <3 kram <3 hälsa dina fina! Stor kram Camilla

2012-11-25 @ 17:02:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0