Natt nr 2

Gör natt nummer två,en kvar.Sen har den här helgen gått..
Vaknade efter en powernap på någon timme(8.38)peppar peppar så är jag inte så trött än.
Klev upp,fikade frukost ute i härliga höstvädret.
Vilken härlig årstid hösten är,helt underbar.
Tog med mina ungar och man till skogen för att plocka blåbär till kvällsmyspajen,men tyvärr så ligger dom i magen på tre fisungar..

När vi tänkte gå till skogen,så vräkte regnet ner,från ingenstans.Så vi fick ha picknick på altan i Hilma Hello Kitty tält..
När vi fikat klart,sken solen igen.Klädde på oss och knata till skogs..

Känner mej så stressad,har så mycket på gång,har så mycket jag vill göra och har så mycket som ska göras.Men när ska det hinnas..
Det är nu livspuzzlet med rutiner och måsten ska fungera.Men är vi lite ostadiga så vi ger det lite tid,så ska vi nog komma i fas med allt..
Men eftersom jag är en A människa så ska sånt fungera med detsamma..
Tur att vi är Amänniskor båda två,vi måste ha rutiner och ordning kring oss..
Var sak på sin plats annars blir det kaos i hjärnkontoret.
Sjukt hur människor fungerar..lika och olika..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0