Pms

Vad fasiken är det för jävla påhitt,vem fan kom på det?
Jag kan väl informera att jag har HEMSK PMS,då menar jag riktig le,jävligt elak och otroligt ledsen.

Sen när hur och var det utspelar sej,vet man aldrig..Kan lika gärna skälla på kärringen på Ica som på mannen hemma..kvittar bara jag får skälla och vara elak..det elak det hela går ut på,att vara så elak som möjligt..ibland..
Imorgon kan det gå ut på att vara så ledsen som det bara går..
Helst skulle jag nog vilja döda,eller gråta ..

Ibland får jag backa och be om ursäkt när det kommit ett och annat ut munnen..
Ibland kan jag gråta hejdlöst för att kanske det fattas en strumpa i tvätten..
Ibland kan jag döda för att någon lagt sin strumpa på fel ställe..

Så ser ni ungar,hund,villa,bil,man eller annat på bortskänktes på fejjan,köp inte jag kommer iallafall att ta bort annonsen efter ett par timmar..Förhoppningsvis..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0