Virka

Sitter på jobbet och endast en timme har gått,men det går ju åt rätt håll iallafall..

Funderar om jag kanske ska ge mej på att virka,virka små mjukis figurer..små amigurumis,för att man kanske slappnar va lite.Låta hjärnan gå på lågvarv för ett tag..
Eller kanske virka lite tårtor,dammsugare och bullar?!

Så var det från tanke till handling..

Måste bege mej mot Valbo någon dag,köpa lite byxor till lilla Junior,tycker INTE om mjukisbyxor,är det värsta jag vet.Noppiga urtvättade mjukisar med knän på..Huuuga..
Men det måste ju finnas fräsiga,lite häftiga mjukisar.Kan vara skönt att ha på dagis.

Efter den dramatiska förmiddagen med dagis så gick vi hem åt lunch,packade fikaväskan och drog iväg på en skogstripp..
Härligt att vistas i skogen..
Fikade mellis och sen gick vi hemöver och väntade in pappan i huset..

När han kom hem så tog han med barnen för att kolla på en grävare,jag lagade mat..

Duschade och nattade tre trötta,nöjda barn.

Imorgon blir det bad eller om jag och Hilma åker på rundturen på jobbet.Hpn tjatar om vart jag jobbar ,och vad som låter bonk,bonk,plonk när hon sover hos Farmor..Joel vart på veeerkä jobbar han??
Vi får se,vad vi hittar på!!

Sov gott ni där ute..Jag får vara vaken ett par timmar till..


https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/885850/images/2012/pic_504a7ffcddf2b37b72001a7f.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/885850/images/2012/pic_504a7ffcddf2b37b72001a7f.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/885850/images/2012/pic_504a888e9606ee0dd4616243.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0