Jobbar eftermiddag och kläder

Mys med barnen på förmiddagen,så härligt att slippa stressa iväg på morgonen..
Frukostmys och utelek innan det var dagisdax.

Algot älskar att åka trehjuling,han ser så stor ut när han susar fram.

När barnen var lämnade,hunden rastad så var jag på fika date med Camilla.
Sen ner mot grottan,vem vill sitta på jobbet när solen gassar på ute.Men som Hilma säger:Man måste jobba,annars får man bo i skogen.Det vill jag inte..

Idag när Hilma längtade efter pappa så berättade jag att man måste jobba,annars får man inga pengar.Har man inga pengar får man inte bo i huset och ingen mat..
Sen berättade jag att när hon blir stor,måste hon också jobba..
Då blev hon så ledsen och sa att om hon inte hade nått jobb så ville hon inte bo själv i skogen och frågade om hon fick bo med oss i huset..
Älskade barn,självklart...

Apropå kläder så älskar jag att köpa kläder till barnen.Som när min syrra öppnade Hilmas garderob och sa:Herregud Hilma vad kläder du har..

När Hilma var liten köpte jag mycket märkeskläder,som Nova Star,Molo,Hummel,po.p,Zarah,och en hel del H&m.Nu får Esther ärva Hilmas kläder,och Algot får inga märkeskläder,men nog får han kläder allt..
Någon skjorta och byxa från Zarah,lite po.p..Skulle fullkomligt kunna handla ihjäl mej på barnkläder och skor..

Men så glömmer man sej själv och går snart naken..Men barnen är fint klädda..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0