Jösses

Om torsdagen var en skitdag så ska ni veta att gårdagen var ännu värre skitdag.Fast på ett helt annat sätt.Hans mage var verkligen i olag..
Är så fruktansvärt less på sjukdomar nu..så less..
Men Jonas jobbade till två,så stack jag och jobba då..

Det är otroligt givande att göra eftermiddagshelg när solen skiner ute..
Men det var så längesen jag jobbade helg så man får inte klaga.

Idag var vi på maskinvisning i Storvik,jag tyckte dock det var otroligt trist.Men barnen,stora som små gillade det mycket.

Luncha lite och sen for jag till jobbet,trodde jag skulle hinna in på Ica Hofors och köpa min stora last billigt.Men hann inte..

Himla trevligt att fika frulle ihop,helgerna är något man ser fram emot när båda jobbar..God frukost med hela familjen,trevligt..



Kommentarer
Maria

Trist med alla sjukdomar hoppas det är över alla smittor snart!
Men måste bara fråga var du fått tag i Algots tuffa jackan så himla tuff!!

2013-04-28 @ 20:01:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0