Onsdag,hela dagen..

 
Så var det onsdag och "långledigheten"över.Gick av i måndagsmorse..Så någon långledighet var det inte på tal om.
Esther hade kastat upp på natten,så Jonas stannade hemma med lillfian.Men hon mådde bra och nu hoppas jag innerligt att detta var den sista sjukdomen på länge.
Jag var på föräldrarmöte för tvillingarna på eftermiddagen,och det gick så bra för dom på dagis.
 
Igår var vi till lilla mamma på fika och som väntat ville Hilma sova över där,och det fick hon.Jösses vilken glad tjej jag hade,en riktig sovaövermaja är hon.Hon ville helst sova där,få se.8 eller 4 eller 5 veckor sa hon innan jag åkte..
Handbroms i och jag hämtarhennej när jag slutar jobbet idag..
 
Helgen var det finväder och på söndagen så fixade vi ute.Bilen fick sej en dusch,trädgården,kapa träd,kratta och påta.Nu är det bara baksidan kvar,som ska fixat och trixas med.
Men det blir bra när det blir klart.Lekstuga ska på plats och lite buskar ska sågas bort.Man får hoppas på att det blir fler fina dagar.
Såg inte så lovande ut igår.
Lördagen var vi i Sandviken,Sean Banan stod på schemat och sen gjorde vi stan.Algot hittade en keps med bilar på,som han nu mer har 24/7..Till och med när han ska sova.Esther ville ha en med Kitty,fy tusan jag som inte gillar Kitty på något vis,men ibland får man inte bestämma..Tyvärr..Men hon har så nätt huvud så det ser ut som en riktig "truckers"keps..
 
 
  
 
Hilma är i sin bästa 4 årstrots,ibland skulle man vilja krypa upp i röven och försvinna,eller gnaga av sej en arm.Men jag vet att det är övergåend men ibland får man verkligen knipa ihop munen annars skulle det komma många fula ord ur min mun.
Hon gör absolut tvärt emot,vill inte och orkar inte,har ingen lust och alla är dumma..eller fula..
Vissa dagar så kan man ju lura henna så det går min väg,men vissa dagar så är det hopplöst..
Men som sagt,det är övergånde..Även denna trots..hoppas jag..!!
 
 
 
Nu ska jag hämta min stegräknare,logga in på min sida och börja gå,gå,gå..
Är några på jobbet som har gått med i tappa.se och det är ett roligt sätt att sätta lite press på sej själv.Men jag vet med mej själv att jag tar det på fullaste allvar vissa dagar stressar jag ihjäl mej för att få ihop dessa steg.Som tex när vi har eftermiddagarna,då är det stressigt värre för att få några steg på den rackarns räknaren..Man går ju inte ihjäl sej på jobbet precis..
 
hejpa!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Erica

Trotsen stämmer precis in på en dam här hemma med !!!!
Alla är ful och dum, hon tycker inte om någon, hon kan inget själv, vill ha hjälp med allt listan kan göras lång ... Skönt att man inte är ensam om de iaf ...

2013-04-24 @ 12:51:34
URL: http://ericaj87.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0