Lång dag till enda..

Så var den här dagen slut,dagarna går så fort..

Efter en hostig och snorig natt med två bökiga och stökiga tvillingar var det ändå dax att kliva upp.
Tidigt,tidigt för att ha halvsovit hela natten..
Tvillingarna är så avis på varann,vem som ligger vart.Hur den andra ligger,pyjamasen åker ner över foten(Algot avskyr när något är knöligt under foten),hostas,snoras,bappen,nutten,törst(törstig)..

Vi klev upp iallafall,trött!!
Lälling(Välling)Kaffe så var dagen igång.
Hunden rastades,vilken mysigt väder,fåglarna sjöng,tösnö,vårkänsla..

Efter lunch stack jag,ungarna och Fridis till Toys r us för att köpa 1års present,sen ville Hilma absolut på Ikea och äta korv,sagt och gjort vi gjorde Ikea,och korv..
Skulle ha en fondation från Valbo,men den var SLUT..Men så ledsen jag blev..
Vad gör jag nu!?!

När vi kom hem från Valbo var pappa Jonas hemma,gulaschen eftersom Hilma och Frida varit bagare på förmiddagen.Jonas och barnen stack iväg en sväng och jag och Frida fikade vidare och pratade.Tack Frida för gofikat..Gotti gott..

Började iallafall med astmamedicin till Algot och jag upplever att andningen är bättre,ska väl fortsätta med den nu då.
Få se om han blir bättre.

Nu sängen,först hänga tvätt..Sen sängen..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0