Men nu får det vara NOG..

För fyra år sen när jag väntade Hilma så fick jag så ont i ryggen,eller mer mot skinkan.
Jag höll på att bädda,så bara pang..kom jag ingen vart.Jag stod där jag stod..Länge..
Efter sen stund kunde jag iallafall röra mej,lite..
Sen den dagen har jag haft konstant ont,får och till..

Nu är jag absolut inte den som klagar och jämrar mej,skulle väga.
Biter hellre ihop och kör..
Kan kräkas på dom som gnäller om värk och hur sjuka dom är.(känsliga läsare slutar läsa nu,för nu blir det gnäll och fula ord)
Men nu,får det fan i mej vara nog..denna värk äter upp mej,har ont när jag sover,går,sitter,står..Blev inte bättre av att vänta två barn till,gissa hur jävla ont jag hade då.Hellre drar jag ur en tand på en grizzlybjörn för hand.

24/7 med värk i 4 år gör mej galen..Längtar så att kunna få sova en hel natt utan värk.
Så nu jävlar ska jag söka mej någon som kan hjälpa mej..
Men vad ska jag söka för,värk i skinkan,eller domningarna i foten,eller torrfläckarna på benet.
Ska jag söka för "dragningarna"i magen och ljumsken,knivhuggen i knäskålen?!?
Men nu ska det då ringas runt.

Har försökt träna bort det..gå bort det,Iprena bort det..
Men inget hjälper..

Nu orkar jag verkligen inte ha ont.Men håller mej uppe med att det finns dom som har det värre..
Men värre menar jag inte snuva,magsjuka,gravidokommor eller annat fjant..
Jag menar värre hemska äckliga sjukdomar..

Nu..sova..så gott det går..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0