Tisdag

Och sista eftermiddagen är gjord,imorgon är jag ledig hela dagen med mina små älskade busungar.
Men frågan är vad vi ska hitta på,tänkte åka och bada.Men dom är så förkylda så det får vänta.Kanske till helgen.
Men det blir kanske lite utebus,frisk luft är bästa medicinen..

När jag fick barn blev jag så otroligt blödig,jag gråter till allt..Varför,vet någon det?!?
Jag gråter när jag läser Enma och Lillebror för Hilma,för att Emma tycker så mycket om sin lillebror.Jag gråter till musiktexter,barnböcker,barnfilmer,när barn är sjuka,mammor och pappor som är sjuka.
Jag gråter när en tjej på jobbet berättade att hennes flicka inte ville åka till pappa,när föräldrar skiljer sej.inte för att dom skiljer sej,utan för barnet skull.När en kompis berätta att deras flicka vara så sjuk,så hon bara sov,och hade blivit så smal grät jag.
Nu gråter jag inte högt så tårarna sprutar,så jag blir rödsvullen i ansiktet och snoret hänger ur näsan.
Känner mej ledsen,får en klump i halsen.
Har jag fått nått fel månne,eller är det helt normalt?!?

Hemma efter en lååång eftermiddag,mannen bjussar på te.

Tisdag ska vi få åka på studieresa med jobbet till Smedjebacken.Så trevlig,sist vi var iväg på studieresa var vi till Göteborg.Trodde det var första och sista gången vi fick åka någonstans.
Måste ringa dagis imorgon och fråga om barnen får vara där.

Om två veckor blir Joel 20 år..20 år!!
Planering på hög nivå..
Vad skulle hitta på för en 20 åring?!?
Jag föreslog en fest,men Joel sågade den idéen.Är han rädd att jag och Jonas ska köra Harlem Style hela kvällen?!?

Kram på er..

När är man vuxen nog att ta reda på sina egna handlingar??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0