Tröttelitrött och Nattelinatt..

Igår var barnen riktigt billiga,osams,sura ,avis och bråkiga.
Men dom bråkiga,riktigt bråkiga dagarna är få,så det får vi tacka för.
Det hade kunnat varit värre och oftare.
Esther på sitt surhumör,gråter för minsta lilla motgång.
Då ser Algot tillfälle att retas extra mycket.Tar Esthers docka,mössa och snutten för sen springa iväg med dom.Esther blir tokig och gråter och skriker,Hilma ska då rädda dockan,mössan eller snutten från Algots nypor.
Algot blir sur som bara den och surar,så där hålls det på timme in och timme ut.
Lika bra att klä dom och gå ut,men då ska alla ha samma blåa Bob,fast vi har tre..
Så fortsätter cirkusen ute.

Men som sagt,tur dessa dagar är lätträknade..

Hilma längtade och längtade efter Torsdagen,då skulle hennes grupp gå till Vinkelboda och hälsa på f.d dagiskompisarna.
Gissa om hon var lycklig när dagen D kom,som hon längtade efter sina kompisar..
Men snart är dom en grupp igen.

Tröttelitrött,har sovit någon få timme bara.
Kom hem efter nattskiftet,hjälpte mannen i väg till dagis med barnen.
Brukar plocka ihop och bädda innan jag går och lägger mej.Klockan blir halv,kvart i sju.Idag vakande jag tio över nio..Inte så roligt när man har ytterligare en natt.
Men nu sitter jag här,klockan är på sätt sida..Alltså efter tolv..

Tur att jag säljer så bra produkter så det inte syns hur trött jag är.
Antiwrinkel,antipås,pushup,fillup..så jag se så pigg ut,så fräsch.Allt av märker Mary Kay..Men bakom ögonlocken,där skaver det..TRÖTT..

Är du sugen att testa lite produkter..Ha en hudvårdsklass,Call me..Jag älskar dessa produkter och har fått sån fin hy.

Imorgon,fredagsmys..Älskar fredagsmys.
Så härligt att det är fredag,hela familjen hemma och mysfrulle på lördagen..
Skön känsla..

Helgen bjussar på pulkåkning i Högbo,plask och lek,ev ridning i Sibbersbo,ljusparty och jobb..

Blä nu är jag aptrött..








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0