3 Januari

Nytt år,redan..Har nog "tappat" ett år,tycker allt har gått så otroligt fort.
Hilma blir 4 år i år och tvillingarna 2 år.😳

Nyårslöften ska man inte ge,men i år har jag det.
Ska sluta äta äckliga chokladpraliner och snuskig mat,sånt som jag aldrig ätit förr äter jag massor av.Så har det blivit som det blivit också,men nu är det slut med att plåga min kropp och dax att ta hand om den.
Ingenting någonannan kan göra åt mej,det får jag banne mej ta tag i själv.
Jag som varit så noga med vad jag stoppar i mej.
Skärpning Sarah!!

Blev ju skittrist ute när det töa,lortig snö och bara vägar.
Vill ha snö nu,dumma Jonas som var och köpte pjäxor.Samma dag som han köpte pjäxorna började det att töa.Så det har inte blivit något skidåka för "Gustav Vasa" än.

Algot har feber och har sovit otroligt dåligt i natt,så i morse när min klocka ringde vet jag inte om jag somnat än eller om jag sovit en stund.
Så i kväll blir man inte kaxig,inte långlivad..

En god vän,en fin vän,den ödmjukaste vännen man kan få har frågat om jag vill sälja Mary Kay,men har tveka,funderat,grubblat och tänkt igen,tvekat och bestämt mej för att inte göra det för att sen bestämma mej för att göra det.Så nu har jag tänkt klart och mina saker är på väg hem till mej.
Ska bli spännande..
Annars så kan jag använda dessa bra produkter.

Nytt år med nya möjligheter !!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0