Fredag!

Hilma sa i morse att hon hade ont öronen och behövde medicin..
Så ju gjorde oss klar och jag tänkte ringa Hc,men när vi vara klara så sa hon att hon hade då inte ont i några öron.Hon ville bara ha lite medicin..

Så vi klädde oss och gick ut,lite kallt,men sen kom solen och Gud så fint väder..
Vi var ute hela förmiddagen och insög så mycket seraronin vi bara kunde.
När vi gick var det tre lyckliga barn som gick in,fiskbullar stod det på lunchen!
Mina barn älskar fiskbullar..

När tvillingarna sov så tvättade jag sängkläder,Hilma och jag bakade bröd,dammsög,hamra upp lite kablar,sen vaknade Algot och då kollade vi på Pippi,väckte Hilma som sovit en stund.
Farmor kom på fika,sen gjorde vi degen till pizzan och bakade ut den.

Nu sover två busungar,den tredje är vaken och fredagsmyser..
Kollar på Gladiatorerna,vilket skit!!

Jonas var upp på vinden och hämtade ner hand gamla traktorer,gissa om Algot var glad!!
Han kan ligga på golvet i timmar och leka,kolla hur däcken rullar.Lasta på och lasta av..
Underbara barn..

Köpte en ny overall till Esther,trodde verkligen hon skulle kunna ärva Hilmas kläder..Men Hilma måste varit liten,för hennes gamla overall passar inte Esther längre..
Så det blev en Didriksons!..

Nu ska jag packa lite väskor för imorgon blir det bada av för den här familjen..😆
Sen nattjobb😬😬

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/885850/images/2013/pic_50f9b6fee087c35ea52311e1.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0