Kidnappad av Tomten..

Trodde ni att Tomten kidnappat mej och att jag satt i norra Finland och tillverka leksaker på löpande band.
Men kan säga att så var det inte.
 
Har varit så sjuk,ont i halsen och nacken och feber på det,men eftersom Algot varit sämre så glömmer man bort sina egna krämpor och tar hand om dt finaste man har.
Just nu orkar jag inte tänka sjukdomar och absolut inte vattkoppor,men vi får väl det vi också.Nu har vi varit sjuka så det står mej upp i halsen.
Magsjuka,ögoninflammation,snor,feber,hosta till förbannelse allt i följd i flera veckor,en efter en.Så nu lurar vattkoppo och visst är det bra att dom får det,absolut.
Men ge oss ett andningshål därimellan.
 
Men hur less är man inte på julen nu?
Vill ju kasta ut varenda stake och väck med granen.
Fy så less jag är på att julskrammel som står och skrattar en rätt i ansiktet,dom röda gardiner som gör att jag känner mej som Ferdinan.
Men tiden har inte riktigt funnits till för att plocka bort det,men imorgon ryker det,eller så på torsdag.
Jobbar i natt och sen är jag ledig till Måndag,inte helt fel.
 
Trodde att det skulle bli KATASTROF vid dagislämingen för vi har ju varit ledig väldigt väldigt länge eftersom vi var sjuka före jul.Men det så bra,och det var en lättnad.
Men fick höra att Esther inte fick vara ute med dom andra barne igår,utan hon fick vara inne.Hon som verkligen älskar att vara ute.
Från ett innebarn till ett utebarn..Passar oss som handen i handsken,vi är en riktig utefamilj.
Men blev så paff idag när hon hade fått varit inne,så måste fråga imorgon om hon också kan få gå ut och lufta sej lite.
Men jag är íngen "gnäll"kärring och är så feg när jag ska ta till orda,men jag ska iallafall fråga.
Är det bara jag som får lite vårkänslor när solen tittar fram och när edt droppar lite lätt från taket?Skulle vilja koka kaffe sitta i vårsolen och känna dom varma strålarna värma mina runda kinder.
Men det är lite lite tidigt att få vårkänslor redan,det är bara Januari och det är ett tag kvar till den riktiga våren gör Entre.
 
Någon som har erfarenhet om Nazar och deras resor?
Skulle vilja ta familjen på en resa och tycker att deras koncept verkar bra,men alla bolag har ju sina bra saker och tänkte jag skule kolla runt lite innan man bestämmer sej fullt ut.
 
Nu ska jag gå ner till fikarumet och fika lite,sen är det nedförs back och snart är man hemma i sängen..
Men först brukar jag hjälpa Jonas med barnen inan jag hoppar ner i bingen för någon timmes sömn.
 
Söta Hilma..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram Kram
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Erica

Vi reste med nazar till Turkiet , pegasos world i side all inklusive två veckor ... Helt underbart bra hade vi de . Bra mat och otroligt bra hotell .

2013-01-09 @ 09:04:37
URL: http://ericaj87.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0