Motgång

Lovade mej själv att röra på mej och äta bättre,återgå till det vanliga..

Vaknar på nyårsdagen med årets nackspärr,sån nackspärr så jag kunde knappt lyfta armarna🙊.
Och....Halsont..😈
Nöt jag gått hela dagen och långt in på kvällen så värmer Jonas vetepåsen till mej som jag motvilligt hänger på mej..
Tror tametusan jag blev bättre,inte bra men bättre..
Med tron verkar allt.

Så igår blev det träna,så gått det gick iallafall..Hellre lite än inget alls..

Motgång är en del av livet. Den kan inte kontrolleras. Vad vi kan kontrollera är hur vi reagerar på den..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0