5 årskalas,Laget och 40 årskalas..

Lördagen blev en lång lång dag..
For till Sågmyra på 5 årskalas,brorsans max fyllde fem år..Jösses..När vi ändå skulle till Sågmya for vi tidigare så vi hann in på Lager 157..
När vi väl kom dit,hade jag mitt arsel glömt plånkan hemma..Men herre min gud..Tur Jonas kom ihåg sin alllafall..Men ändå,vad matt jag blev..
Vi hittade lite fynd och sen for vi till max,där fick vi gofika,himlans god paj..Så god att vi glömde äta tårta,vilket inte gjorde oss någonting eftersom vi skulle vidare till Engelfors på 40 årskalas.Jonas kusse Helena fyllde 40 år.
 
Där fick vi grillat och massor av goda tillbehör och så klart tårta,,
Barnen busade,dansade och höll igång länge..Somnade direkt dom kom in i bilen..
Det blev en lördag full av kalas..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0