Orka....

 
Så kom den,som ett brev på posten,nockade mej fullkomligt,stoppade halsen full av taggtråd och stack sin kos..har fått någon form av sjuka,med feber och halsen värker..
Visst  är det helt otroligt,första veckan på semestern,ALLTID första veckan..Jag som skulle njuta av en extra veckan.Jo visst,kyss mej där bak..
Visst har jag fått vila upp mej,men absolut inte på bästa tänka bara sätt..
Tyckte i söndags när jag hade målat klart på altan att jag hade otroligt ont i kropppen och halsen,vaknade på natten och jösses vilken feber..
Jonas som hade så mycket jobb att göra..men vi lyckades få ihop det,lika så på tisdagen..
 
Onsdagen kom och vårat äldsta hjärta skulle följa med farmor till faster i Norge,hon var så uppspelt på kvällen och vaknade tidigt på onsdagsmorgon,bara vänta och vänta och vänta på farmor som skulle komma och hämta henne..
Lyckan lyste i ögonenpå henne  när hon hörde farmors bil komma..hejdå ropa hon och sprang ut..Älskade unge..
Resan dit hade gått bra och det var liiite längre än Hilma trodde..
 
Min hals värkern än och natten till idag gick det ut i örat,nu fick det vara nog,ringde Hc..Fick en tid på morgonen för halsprov som inte visade någonting,fasiken om det kunde varit baselusker iallafall då hade jag fått medusin och blivit frisk på någon dag..
Nu är det ett virus som får läka ut av sej själv,kan ta hur lång tid som helst..Förbaskade skit med andra ord..
 
När Jonas kom hem idag orkade jag bara inte ligga mer,orkade inte vara sjuk så vi for till Valbo Jonas köpte en radiostyrd bil till Algot,behöver jag berätta att den sover med Algot i natt..han gillade den kan jag lova,den fick titta på när Algot borta tänderna..Gullungen..
 
Nu ska jag sova så jag blir frisk..så frisk som det går att bli..
 
 
 
Hörs imorgon mina vänner..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0