Trött och födelsedagskalas

Nu är jag så trött,inte trött så att jag vill sova.Utan trött trött,kroppen känns tung och seg,den vill bara sitta och jag vill rusa på..
I onsdags fyllde mina minsta bäbisar 2 år,men jösses!!!mitt hjärta blöder,min bäbisar blir stor..När jag hämtade dom från dagis hade jag gjort tårta,dukat,blåst ballonger..
Så när vi kom hem,kom pappa Jonas samtidigt..
Så vi sjöng och grattade Esther och Algot,mumsa tårta öppnade paket och badade i poolen.En så helt okej dag..
Joel kom och gratta och åt mat med oss,vilket hade räckt som present eftersom alla barnen avgudar Joel.
Men nu hade vi köpt lite småsaker och en lekstuga..
Först tänkte vi bygga en lekstuga,men så skrattade vi och kom överens om att köpa en..
Visst tror jag att vi skulle fixa bygga,men tiden..

Torsdagen for vi till Gävle på fm och handla lite,sen var vi till Fanny som fyllt 2 år samma dag som tvillingarna,sen hade Fanny namngivelsedag..

Fredag,dax för att jobba dubbelt för att kunna få ledigt på söndagen..
Lördag jobbade jag igen ich sen hem för att baka lite,kalla det framförhållning eller tidsoptimist..
Söndag,kom släkt på kalas och bus..lilla familjen,som jag älskar i hela mitt hjärta..
Trötta barn,trött mamma som börjat planera för barnkalas på söndag igen!!

Idag jobbar jag eftermiddag,med en hemsk huvudvärk.
Men snart snart är jag ledig,jobbat en vecka,ledig en dag,nu jobbar jag en vecka igen.Där i mellan ska man hinna massor,får verkligen inte tiden att gå ihop,hur hinner alla!!!?

https://cdn3.cdnme.se/885850/6-3/pic_51b601e4e087c30b73e26802.jpg">https://cdn2.cdnme.se/885850/6-3/pic_51b601e4e087c30b73e26802.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/885850/6-3/pic_51b602cdddf2b324fb4c1863.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0