Välkommen..

 
Välkommen älskade fina underbara semester,jösses så jag längtat efter dej..Helt otroligt mycket..Nu är du äntligen här..
 
Midsommar har varit här och vi spenderade den med Jonas mamma,farmor och syster,hennes kille och Linnea..
Vi träffades efter lunch och sen begav vi oss till Gammelgården för lite dans och fika,solen sken och vi med den..När vi dansat klart for vi hem till oss där vi åt gott och hade trevligt.När alla åkt hem hade jag trötta barn som somnade ovaggat,men en midsommar som den ska vara..Trots världens regnskur på kvällen..
Nästa år ska vi hitta på lekar och frågesport,sånt hör väl midsommar till!!?
 
Midsommardagen var vi bjudna till Jonas mamma på stek..Mumsfilibabba..
barnen fick lite lekkompisar där,för det var tvillingar på besök hos Jonas mamma,så vi gick till lekparken och lekte.Så nog hade jag trötta barn även denna dag,hade fullt upp med att hålla dom vaken på vägen hem..
 
söndagen stack Jonas och barnen iväg och vinka av faster Johanna och jag for til jobbet..En mycket trevlig midsommar..
 
Jag och barnen var till malmjärn för bad på måndagen,där var det in så trångt,vi var helt ensamma..Vart svårt att välja vart vi skulle lägga filten,till slut hittade vi en bra plats..man får ju sån beslutsångest när det bara är och välja och vraka..
Barnen gillade verkligen att bada och busa i vattnet..
 
Igår var det verkligen sommar väder,eller hur.!Jösses vad varmt och skönt var..Vi tänkte åka och ta ett kvällsdopp,men barnen var så trötta och somnade tidigt..
Älskar sommaren när man kan sitta ute och fika,fika frukost ute,mellis och kvällsis..Visst är det en speciel känsla att äta ute!?
 
Onsdag och stavas SEMESTER,fy farao som Hilma skulle sagt så skönt..Trots att regnet slår mot rutan och blåser så är det en härlig känsla,känslan när man ställer jobbarväskan i källaren och den får stå där och skämmas i några veckor är helt underbar känsla..
 
 
 
 
 
Nu ska jag hämta mina älskade barn och så ska vi ha semestermys..
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0