Fredag,natt på jobbet..

Förra veckan var Jonas syrra och hennes fina Linnea hemma på besök.Hilma såg man inte röken av på flera dagar,hon skulle sova med Faster och Linnea i fem veckor..
Nu var dom på besök i nästan en vecka så fem veckor blir svårt.Men hon gillar verkligen sin Faster..
Det var massor som hände den veckan,kräksjuka barn och man,bus med Faster och Linnea,besök av gammelfarmor,bad i Avesta,började måla altanen;Valbo,storhandling och Valbo igen..
Tur man var långledig.
 
Långledig är man inte nu kan jag meddela,har natthelg.Hur ska detta gå??Var himla längesen vi gjorde en natthelg,brukar bara göra söndag natt.Nu gör vi tre..Spännande om  man överlever.
 
Måste överleva,för på fredag åker vi på en tripp neråt i landet..
 
När Johanna var hemma sydde jag två mössor.En till söta Linnea och en till bebisen,tyckte det såg så gulligt ut när dom låg på bordet..
 
Mina söta ungar som ville inta frukosten i Hello Kittytältet,blev ganska varmt och trångt men mysigt hade vi,älskar lediga dagar med mina fina barn..
 
Idag for vi till Gävle och köpte en cykel till Hilmis,sen handlade vi och for hem för att äta lunchen ute.Mellisen åt vi ute och kvällsmaten,vilken härlig tid,vad skönt att äta ute.
Visst är det något speciellt när  man får fika och äta ute,visst blir maten mycket godare då??!!
Det tycker jag och det tycker nog barnen också för faten var tomma.
Vi åt söndagsmat på en fredag,var så sugen på kalops så kalops fick det bli..
 
Stegtävlingen går framåt,har fullt sjå att komma ihåg den på morgonen,men har haft ganska lätt att få ihop steg med några Valbovändor,och trädgårdspyssel..
Men känner mej stressad över stegen när vi har em,men det är ju inte hela världen om man inte får ihop några heller..
Det betyder inte döden precis..
Men sån är jag..
 
Nu är klockan i allafall två och snart snart kväller..Snart..
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0