Jag gjorde det..

Jag gjorde det,jag klarade av att jobba natthelgen och jag överlevde..jag kan inte förstå att jag en gång gillade att jobba nätter,nu är nätterna ett döskalleskift..
Men jag klarade av natthelgen och nu är det ingen mer natthelg innan semestern.Tack för den..
 
I helgen har vi grejat ute,ska flyttat jordgubbslandet,så vi får plats med en lekstuga och fixat till landet så potatisen ska få dyka ner.
Jag började måla om på altan,från bajsbrunt till vitt,blir så fint..Ljust och fint..
 
Snart ska jag hämta hem mina fina älskade juveler,visst vissa dagar kan man få mer än spader på hela bunten,men så mycket dom ger.Jag skrattar så mycket för det är så mycket tok som kommer ur dom där munnarna.Vissa dagar är dom som hund och katt alla tre,bråkar om allt,ska ha samma saker,rivs och slåss.Alla ska ha sin vilja igenom.
Men dom bra dagarna väger över,helt underbart att få följa dessa tre skatter.Så mycket glädje.Framtiden är spännande..
 
Hur gamla kan barn vara när man döper dom.?Ångrar lite nu att inte tvillingarna är döpta.Opps där har vi gjort bort oss..
 
 
Så var det semestern,vad ska man hitta på?
Funderade ett tag på att hyra stuga i smögen!Men är helt klart öppen för andra förslag,någon som har någon ide.
En sak är säker,jag tänker inte gå hemma en hel semester,jag gör det inte.
Men till Furuvik ska vi,för Hilma ska se Sean Banan..
Leksand blir det också..
 
Nu ska jag ut på tur me den fyrbenta,hämta mina barn och njuta av att vara ledig..
 
.
 
 
 
 


Kommentarer
Lisa

Finns ju en stående inbjudan till oss....

2013-05-13 @ 14:30:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0