Mary Kay

Någon eller några som är intresserade av att prova på lite hudvård!?
Jag säljer och rekomenderar verkligen Mary Kay,helt suveräna och bra produkter som man kan jämföra med Kanebo,men har apotekspriser.
Jag själv är stor konsument av hudkrämer och ansiktstvätt och måste säga att drygare ansiktstvätt och ansiktskräm finns inte.
Jag har haft mina två produkter i 5 månader och än är dom inte slut..Nu anväder jag inget annat än mary Kay för jag är så nöjd,och vill berkligen att alla ska känna sej lika nöjd,för finns det något så trist som att stå där i affären och grubbla och fundera,den där foundation då,eller den där hudkrämen,undrar om den är bra..!?
 
Så vill ni får ni komma eller så kommer jag till er och ni får prova och smörja och måla,inget som helt köptvång.Kan det bli bättre!?Att få prova gratis utan att behöva köpa..Kan vara n rolig kväll fullt med skratt och gott fika,samtigt få prova våra bra produkter gratis..
 
Inget är testa på djur utan på oss människor..
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0