12 september

Idag är det min mans födelsedag,mina barns pappa.Han är världens bästa man och världens bästa pappa..
Han är den som får mej att skratta och gråta,han som lärde mej älska,han som lärde mej må bra,att alla har rätten att få leva livet.
Det är han som lyfter mej när jag faller,han som kramar mej när jag är ledsen,han som finns i med och motgångar.
Självklart kan han reta gallfeber på mej,med sitt stressande,det "perfekta",när han pratar för högt,snarkar så tapeterna rullar upp sej..
Men han är min,våran..och vi älskar han..jag och barnen..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0